Wednesday, September 7, 2011

Prantsusmaa jääb alatiseks mu südamesse

Back in Estonia...olen kurb ja rõõmus samal ajal. Mind närib imelik tunne nagu midagi oleks niiii puudu ja midagi oleks niiii teisiti. Juba ma igatsen sealset elu ja sealseid inimesi, nad on ju mu perekond! Polegi nüüd nädalake või üle selle blogitanud, sest nagu meie hotellis normaalne oli - meil polnud internetti ja ega kedagi vist eriti ei huvitanud ka see netiteema. Prantslased, mis muud! Muidu mu viimane nädal oli hea, väga hea. Pean nüüd natuke meenutama...teisipäeval käisime Pariisis Liana, teiste eestlastega ning mõni hispaanlane ja krt ma ei mäletagi, kes seal kõik koos olid. Igatahes rongisõitu alustasime suure kamba eestlastega. See oli päris fun. Üldse see klubiskäik meeldis mulle kõige enam, sest enamasti kõik oli hea. Tantsida sai palju ja hea rahvas oli. Sain isegi Taaviga korraks tantsu panna, haha...mulle meeldis see! Esimese rongiga koitsa, Sass juba magas viimased 7 tundi sügavalt. Õnneks oli mul tol päeval poole 3'ks tööle vaja minna, niiet kõik oli normis. Kolmapäev on mul vahelt ära jäänud, pean natuke aega mõtlema, et mida ma korda saatsin. Neljapäeval oli Albinase ja Gustavo disney'st ärasaatmine. No Albinas läks lihtsalt Leetu oma perekonnale külla, aga meile oli see ärasaatmine, kuna me ei näe teda mõnda aega. Õnneks tuleb ta ka umb 2 nädala pärast Eestisse külla, niiet super! Gustavo läks Hispaaniasse, loodan teda järgmine aasta uuesti näha. Algul olime Sports Baris, siis liikusime Disneyst välja, istusime mingitel kividel jänkude keskel. Haha, seal niidul v mina ei tea misasi see oli, igatahes seal olid jänesed!!! Lihtsalt chill oli olla, väike vein ja jutt. Saatsime Albinase Boiserie bussile. Ise jäime Liana, Kerliga sinna istuma kolmekesi ja pisarad voolasid. Iga päev mul lihtsalt tuli seda nuttu nagu lõputust kaevust, aga nii kuradi kurb oli näha inimesi lahkumas ja oli tunda, et varsti on sellel ilusal Disney suvel lõpp. Reedel oli paaretey Disney Village's, tants ja tavaline. Enne seda tegin suuremat šopingut Val D'Europe's...tahtsin leida erilisi kingitusi, minna veel Pariisi, aga no jäin hiljaks ja aega enam polnud. Laupäeval Billy's, tantsisime ning pidu nagu ikka. Ja pühapäeval oligi see kurb ning viimane päev. Nonii...algul olin filler ühele tüdrukule, kes on norm, aga kes paljudele ei meeldi, aga sain hakkama. Saime lõunale neljakesi pliksidega - Kerli, Emilie ning Jessicaga. See oli ka meie esimene ning viimane kord nii söömas käia. Lõuna ajal kõlas tavaline Disney song, ma armastan seda laulu!!!111111111 Panen varsti selle siia ka üles. Meid oli tol päeval palju rohkem tööl, kui tavaliselt. Kuna paljud lõpetsid lepingu sel päeval, pidid kõik töötama oma viimasel päeval. Peale lõunat polnud midagi teha, lihtsalt rääkisime, jõime kakaod, täielik lebo oli olla. Kõik algas sellega, kui Florant ära hakkas minema. Siis mul oli selline tunne, et jah nüüd hakkab peale...algul ma ei saanud temaga hästi läbi, ta tundus nii nõme ülbe Prantslane. Nüüd pikemat aega oleme hästi hakanud läbi saama. Nii kurb oli teda kallistada ja teda ära saata...tema nuttis, mina nutsin, teised nutsid. Terve päeva pidime inimesi ära saatma. Lõpuks 8 ajal tuli ka meie kord. Kaart lõigati läbi ja inimestele oli nii raske head aega öelda!!! NII RASKE! Ilma liialduseta - nad on nagu mu perekond! Ma poleks kunagi uskunud, et ma nii võin öelda. Algul ma isegi ei tahtnud sinna Prmaale minna, mõtlesin, et parem oleks suvi Eestis veeta, mis Disney???? Mu sõbrad, mu elu - kõik on siin!!! Näed nüüd, Disney muutis mind palju...ma armastan seda ilma internetita Prantsusmaad, kus kõik söövad konni ja saia ja Disneylandi, mis on niii maagiline ja isegi mitte nii maagilist backstage'i. See oli armas, et David ja Pascal tulid ja kallistasid, rahunesin küll natuke rohkem maha. Viimane tiir Imaginationisse, nägin Taavit ka...sinu kallistus muutis ka mu tuju palju paremaks, aitäh! Peale nutust tööpäeva läksime Wild West show'le, kus saime palju süüa ja juua ja show oli ka iseenesest väga vinge! Läksime Jessicaga ja Kerliga, Martin ja Fernando olid ka seal. Õhtul oli Sports Baris veel viimane istumine töökaaslastega ja head aega Prmaa! Sports Baris ütles Pascal mulle veel niimoodi, et ma olen ta väike õde - väike valge õde! Haha, see oli naljakas, aga nii armas...ma jään teda igatsema ja Willem ja David ja KÕIK KÕIK! Hiljem oli hotellis Joosepi ja Ruudi toas pidu. Umbes viie ajal tulin ära sealt, ütlesin veel tsau ja pidime eestlastega veel nägema, for sure! Pakkisin kaks tundi, tund aega magasin, ärkasin ning pakkisin edasi. Bussile, lennukile, Oslos vahepeatus, istusime 3 tundi, Oslo-Tln ja finito. Famiilia tuli mulle vastu, ilus vastuvõtt oli, aitäh teile! Emps oli kodus vaaritanud ja teinud mulle kartulisalatit, lihapirukaid, ahjuliha ja mitut erinevat kooki...nämmaaaaaaa! Hiljem vajusin raskelt unne...siin ma nüüd siis olen. Eile oli veel ilus vastuvõtt mu tüdrukutelt, love u! Eesti võitis jalka 4-1, ma olen kodus ja see on mingi märk ma ütlen teile!!! Eestlased ikka rokivad sajaga! Nii siin ja sama käib ka Disney kohta...Hiljem laen siia veel hunnikutes ja nädalajagu pilte!!!!! PRANTSUSMAA oota vaid, ma tulen varsti!

bisou-bisou! Neid jään ma lihtsalt tohutult igatsema.
Sandra

2 comments:

  1. Niiii armas. Mul on nii hea meel, et Prantsusmaal nii hästi läbi saime. Sa oled ka üks nunnukas ikka. Peoloom!

    ReplyDelete
  2. aww Taavi...mis Prantsusmaal, saame ikka edaspidi ka! Jään juba järgmist Disney trippi ootama :)

    ReplyDelete