Monday, August 29, 2011

goodtime

Alustan siis jällegi reedest, kuhu ma oma järjega jäin. Niisiis toimus SUUR laevapidu Seine'l kogu meie kompleksiga ja mingi rahvas oli veel. Pidu algas juba rongis, kus oli meie kambast mingi 20-30 inimest, lihtsalt ülivinge algus peole!!!!! Paat oli päris suur, laevas sees oligi klubi, kus sai tantsida ja kus oli mega heaaa muss! Teisel korrusel oli siis selline väliterrass, kus sai imetleda Pariisile vaadet ja Eiffeli torni...üüüüliilaaahe ma ütlen! Üldse super pidu oli - kõik tänu meie ülivingele seltskonnale! Ma räägin kõigest ülivõrdes ma vaatan haha, aga see seda väärt. 7 jõudsin koju, hommikul kell 8 ajal tegime Sassiga veel pitsat, tund aega magasin ja tööle. See oli raske päev, nii raske, aga laupäeva õhtul kojujõudes tundsin jällegi, et ma ei saa seda maha magada ja tahaks veel tantsidaaa ja tantsidaaa...cmoon ma ei tulnud ometigi siia prmaale ju magama. Billys oli ka normaalne, jällegi tulime viimase bussiga koju ja sain magama mingi 4 ajal alles. Hommikul jälle tööle ja nii see eluke veereb siin: kodu-töö-pariis-kodu-töö-disney village jne. Eile oli suht kurps päev sellepärast, et mu lemmik team leader ja mu french mother läks puhkusele. Olin terve päeva kassas ja kui ta lõpuks mind siis korraks eemale kutsus ning kallistama hakkas, tuli minu silmadest välja mingi miljon pisarat. Ta on üks kõige armsamaid inimesi, keda ma selle reisi jooksul kohanud olen. Nutetud silmadega pidin kassasse tagasi minema...olin veel keskmises kassas 2 filleriga - palju tööd ja nutetud silmad, oh la la. Eile lahkus LCC'st ka Agatha. Igatahes ka pärast olid mu silmad pisaraid täis ja olin vist eile kõige hullem crybaby üldse. Albinasel hakkas ka puhkus. Kurb päev, kuid nagu Annie mulle ütles - me tuleme ju tagasi ja näeme üksteist veel, muidugi!!!!!! Peale tööd läksime veel Aracely, Jose, Jessica, Kerliga Sports Bari...lihtsalt mõnus oli istuda, kuigi ma olin omadega ikka päris läbi. Õhtul koitsa, natukeseks Kerli tuppa netti...täna magasin kella 15.00'ni, olin tõesti väga väsinud. Nüüd ongi 2 päeva vaba, ma loodan, et homme on palgapäev...ma tõesti loodan, sest ma VAJAN šoppamist!!!!!!!!!!! Täna Sports Bari, ilmselt meie viimane karaokeõhtu siin, homme Pariisi kluppi vähemalt õhtul. Päeval tahaks ka midagi vinget teha. JA ALGASKI MINU VIIMANE NÄDAL SIIN, parimas kohas üldse, kust ma lahkun väga raske südamega...ma hakkan tõesti kõike seda siin igatsema!!! Willem ja Ives ütlesid, et midagi korraldavad meile enne ärasõitu. Samuti "ootan" retsimist, kuna siin kombeks retsida inimesi enne disney'st lahkumist, vähemalt meie kompleksis...nagu me mõne pealt juba näinud oleme. Ma nüüd poodi vist korraks ning sättima väljaminekuks...olge tublid ja mu empsu, pls vaata ma kirjutasin sulle facebooki, et kuna ma tlnasse jõuan.


bisou-bisou
Sandra

No comments:

Post a Comment