Sunday, July 31, 2011

2 days off now

5 pikka päeva tööl nüüd olnud, neli neist olid closingud. Muidu mulle meeldivad õhtused vahetused, saab kauem magada. Täna olin jälle kassas, üldse selline veits kahtlane päev oli. Kartsin jamasid, et mul tuleb tänu ühele pliksile miinust, aga thank god ei tulnud. Ütleme nii, et tema sehkendamise tõttu ja veits vaheltvõtmise pärast võin mina väga suurtesse jamadesse sattuda, aga kõik ok õnneks. Aa reedel käisime väljas rahvaga ja peale tööd Kerliga, jälle Billy's ja sama playlist nagu alati, aga no rahvast oli nii palju, et pärast ei lastud sissegi, tantsida polnud ruumi ja lausa elati mu seljas. Kõigil oli palgapäev, ilmselt sellepärast. Hiljem läks pidu edasi Ruudi ja Joosepi toas, mängisime mingit drinkimise mängu, see ei võtnud sama hea hoo sisse nagu tavaliselt, aga no vein hakkas ikkagi pähe. Järgmine päev olin väsinud, palav ilm oli ning ülivastik oli töötada. Eile ei käinudki väljas, kuna lihtsalt ei jõudnud. Tänaseks olin paremini väljapuhanud. Täna algas päev suhteliselt normalilt. Üks kutt hakkas minuga metroos lambist rääkima. Eriti ta inglise keelt ei osanud ja no mina ka mitte nii piisavalt prantsuse keelt, seega :D väga raske oli üksteisest aru saada. Ja siis üks Hubbie, kes minuga juba teist päeva facebookis räägib oli täna mu töödejuhataja v midagi sellist. Pm ta vaatab raha üle ja kui ma läbi köögi kassast ühe raharuumini kõnnin ja tema peab tema koos minuga kõndima ning vaatama, et kõik oleks siis ok. Näljaseid Disney külastajaid oli nii palju, õnneks ta tuli ning aitas mind hiljem, oli mu filler. Siis closingut tehes jäi ülejäänud rahvas veel koristama, aga minul ainukesena lubas ta koju minna...lucky girl, arvate jah? :D JA NÜÜD 2 päeva lõpuks vabad!!!!! Sain ju oma palga kätte ning homme hommikul lähmegi Lianaga koos Val D'Europe'i šoppama. Õhtul plaan minna Sport's bar'i karaoke night'ile. Teisip pidime midagi Helgie'ga tegema, ka šoppama minema. Vähemalt hea, et leidsin kellegi, kel ka minuga samad päevad vabad. Saskiaga pidime ka midagi koos ära vahetama, et tal vaba ning mul vaba...tahame koos Pariisi minna ning läbi käia Louvre ja kõik muud sada tähtsamat kohta pluss ka suur photoshooting. Ok igatahes ma nüüd oma und nautima ning blogitan nüüd rohkem. Ma alati nii väsinud, et üritan nii kiirelt ning kokkuvõtvalt kirjutada kui veel vähegi suudan. Kallis ema, palun võta minuga nende vabade päevade jooksul ühendust...ma nagu vaikselt igatsen teid muidu ja oleks hea mõnetunnine skype'i videokõne teha onju? Igatahes kallid kõigile sinna soojale eestimaale, olge tublid!

Bisous!
Sandra

No comments:

Post a Comment