Wednesday, July 6, 2011

Là où les rêves deviennent réalité...

Tere jälle :) Räägin siis natuke jälle oma elust. Eile oli Disney traditsioonide päev, koolitus. See oli ausaltöeldes täielik...kõik oli prantsuse keeles, paljudest asjadest ei saanud kahjuks aru, kella kaheksast viieni seal istuda oli lihtsalt piin! Noh, muidugi mängis ka hilja magamaminemine siin rolli...Esimest korda saime käia ka Disney's sees. Käisime Hakuna Matata's söömas. Kodus hiljem kokkasin, tegin pastat, mis oli suht nämm, pilt meie õhtust allpool. Väike juust ja vein kõrvale ning C'est super! Siis otsustasime teha fotosessiooni kell 1 öösel, oleks pidanud ikka oma esimeseks kohtumiseks ülemusega välja puhkama, aga ei...siin eriti ei puhata :D Peale koolitust muidu juhtus selline asi, et üks mustanahaline patsidega mees istus kogu koolituse aja minu kürval, hiljem kutsus Disney's süües ka meid oma lauda, ikkagi kolleegid ma mõtlesin :D aga no hiljem...tulime siis koitsa ning üks uus poiss prantslane ja üks pliks ühe eestlase toanaaber, kes suhteliselt tore pluss veel see negro minu kõrvalt, seisid meie maja ees. Tulid siis ka majja nagu meie, läksime koos liftiga. Tüdruk läks kolmandal maha ja poisid jäid sisse. Midagi see mustanahaline hakkas rääkima prantsuse keeles, algul veel normilt. Ja siis meie ukse juures hakkab ta küsima, et kas meil on fotokaamera ja üldse hakkas ajama mingit pildi teemat. Mina sain aru nii, et ta tahab, et ma temast pilti teen...võibolla pole digikat kaasas jne. Ja siis ütles, et kas me ei tahaks talle poseerida...nagu mida ausalt? Ja siis ütles mulle, et you look like bonjokokokukukokukoko...ei saanud sellest prkeelsest sõnast aru. Üldse suht tore :D pärast ütles sellise nilbe häälega bye ja nii meie teed lahku läksid. Muidu käis ta täna ka meil ukse taga, suht creepy...olin üksinda kodus. Aga tänasest siis...täna oli samuti koolitus, Florent'ga, kes rääkis üldse lahedat juttu, tegi nalja seal ja üldse...ta rääkis inglise keeles, niiet jess!!! Vähemalt sain kogu jutust aru ning pilt läks palju selgemaks. Nägime oma kostüüme. Ma olen suhteliselt talutüdruk: pikk seelik, nööpidega pluus, hiljem saame ka mingid turvakingad kätte, põlleke on ka ees, üldse päris moodne. Kunagi tahaks pilti ka teha, eriti ei julge digikat kappi sinna jätta, kuid eks vaatab. Ülemus oli meil cool, töötan The Last Chanse'i texmex toidukohas, selline väike armas koht. Homme veel meditsiiniline ülevaatus ja midagi veel. Järgmine teisipäev kassakoolitus. Juba ülehomme tööle 12-20.00'ni. Õnneks olen ühe eestlasega samas kohas tööl ja graafikud ka vähemalt nädal klapivad, niiet toreee. Ühel nädalal lausa kolm vaba päeva järjest, siis tahaks küll Pariisi minna. Ja palju kallisid ja kõike muud teile sinna kaugele Eestisse =) natuke pilte allpool ja poseerimist :D bisous ja au revoir! :)












Sannu

No comments:

Post a Comment