Tuesday, July 26, 2011

Paris

Tere kallid! Jälle leidsin blogi üles. Nüüd peale viimast blogitamist olengi olnud tööl paar päeva, päevad lähevad siin tõesti kiirelt. Juuli ongi kadunud, ilmselt on selles süüdi töö, mis võtab pea kogu mu aja. Natuke tööst ja siis lõbusamatest asjadest :) Üleeile olin ESIMEST KORDA KASSAS! Minujaoks väga tähtis sündmus :D algul küll virisesin ja värisesin ja mõtlesin, et oo mai...ma küll sellega hakkama ei saa. Saab küll! Mind õpetati ning küsiti isegi, et kas see mu esimene kord...niisiis läks normilt. Siis olin samal päeval edasi filler ja üks täitsin ühe naise tellimust ja ta ütles, et ma olen "nii ilus", ta ütles nii armsalt ka seda ja tegi kohe mu väsinud tuju palju rõõmsamaks. Üldse olen ma oma hispaanlasega koos olnud tööl, kes on megasõbralik ja naeratab koguaeg...ja üldse nalja saab temaga, üldse supervinge inimene seega. Laupäeva öösel käisime ju Pariisis Liispet, Taavi, Kadi, Mariin, Saskia...algul läksime Montmartre'le, kus avanes imeline vaade Pariisile. Need linnatuled, isegi Eiffel säras tulukestes, pluss mõnus seltskond ja väike vein. Siis liitusime mingi natuke kahtlase ja pealetükkiva seltskonnaga. Üks elas mu jalgade peal ja lõppude lõpuks tahtis ta minuga veel abielluda, teine kutsus mind kohvikusse, kolmas küsis ka facebooki ja arutas juba pikemaid plaane. Igatahes lasime sealt jalga, tegime paar pilti, liikusime edasi....suund siis kluppi nimega Madame, kuhu me ei jõudnudki teatud põhjustel. Hiljem jäi meie seltskonnast järele mina, Taavi ja Saskia. Otsisime nagu hullud mõnda toidukohta, mis oleks öösel lahti, aga no midagi. Lõpuks mingi ikkagi leidsime, kella poole seitsmeks hommikul jõudsime koju. Tööle jäin hommikul 10 mintsi hiljaks ning ees ootas mind mu personali ülem, kes on veits kuri, mulle ta eriti ei meeldi. Natuke sain pahandada, aga ütlesin, et jäin rongist maha ja kõik oli ok. Päev läks kiirelt, kaheksa sain vabaks. Õhtul läksin veel Kaido, Karoli, Eriku, Sassi ja mõnega veel Sport's Bub'i, kus ei toimunud midagi erilist, hiljem istusime veel Eriku toas ja sõime küpsiseid. Esmaspäeval magasin, sest ma olin sellest nv'st tõesti väsinud. Käisin Taaviga poes veits shoppamas toidukraami, hiljem läksime Disney'sse, käisime söömas burkse ja burritosid. Käisime paraadil ka, pilte näete homme :) üldse päris fun oli. Õhtul käisime karaokeõhtul Sport's Baris, mis lõppes suht vara ütleks nii. Täna käisin Mariini ja Taaviga Pariisis. Seiklesime niisama, käisime poodides ja nüüd kunagi jõudsime koju. Suhteliselt väsinud, homme jälle 12'st tööle. Muidu oli väga tore päev, Pariis on ilus nagu ikka, kuigi...paar-kolm aastat tagasi ma ei osanud neid kontraste vaadata. Inimesed lihtsalt kerjavad tänavatel, öösel magab firmapoe soojal trepil kodutu noorpaar. Natuke eemalt sõidavad mööda kallid autod ja elu nagu väga luks. See on nende suurlinnade võlu. Ehitised on superilusad, üldse...ma armastan Pariisi! Mõnda asja natuke vähem sellejuures, mõnda jällegi rohkem.


Ma nüüd magama ja homseks välja puhkama :)
Bisous!
Sandra


No comments:

Post a Comment