Friday, July 22, 2011

Salut

Lõpuks saan ka blogida natuke. Pm netiga väga jamad lood...meie toas ei ole seda KUNI SEPTEMBRINI! Igatahes mingi mees oli öelnud, et kui ilmaga veab, võib vahepeal ka nett meie tuppa saabuda. Väga nõme ikka, peab kusagile teise majja ronima, et netti saada ja hakkan ma siin jah kõva häälega skypes istuma, peame ikka Ruudi käest need koodid Sassiga saama. Tööl on kõik suhteliselt ok. Ilmad on pahad, nagu sügis oleks Prantsusmaal ja Eestis kõrvetab päike...maailm on vist pahupidi pööratud. Vihmaste ilmadega on ka Disney's vähe rahvast, ainuke põhjus ka miks vihma armastada. Töökaaslased on ülichuulid inimesed...alustades köögist kassani välja. Tänagi kutsus üks laululinnuke David meie köögist meid Kerliga Pariisi. Homme kahjuks töö 10:30 ja nüüd ongi plaan hoopis homme õhtupoole Taavi, Sassi ja mingi seltskonnaga Pariisi kluppi minna. Õujee, veits ootan. Nüüd olen ka veits pargis käinud, sealsed atraktsioonid mõned ikka ülilahedad ja ma isegi enam ei põe!!! Hollywood Towerisse tahaks juba minna, pole veel jõudnud. Eile oligi mul vaba päev, ainuke ka sel nädalal. Käisin Helgie ja Kerliga pargis ja päris lõbus oli. Helgie ainult kaotas oma Disney ID ära, paraadi nägime ka. Nüüd on Taavi meiejuures paar päevakest elanud, hakkasime juba päris ära harjuma. Nüüd sai õnneks oma kodu, aga samas ka kahjuks...hakkasin juba oma uue roomie'ga ära harjuma. Aga no hea see, et me oleme samas hotellis ja ikka näeb ja korraldab midagi...eksju Taavi! :D Ja üldse ma ei jõua seda kõike ära korraldatut siia kirja panna hetkel, aga see aeg on tõesti hea olnud. Negatiivne selle elu juures siin on ainult see, et siin pole LEIBA ega normi PIIMA! Deem asjad, mida ma tõeliselt armastan. Ja muidugi igatsen värskeid Eesti marju ja kõike seda stuffi. Asi või õigemini tegevus, mida ma Prantsusmaal armastan on BISOU'D (prantsuse musid põsele eesti maakeeli siis). Hakkan selle mustamisega ära harjuma ja see on tore, kui igal hommikul tullakse sulle tööjuures pruntis huultega vastu ja ollakse valmis juba musitama :D see on ülinunnu ja noh kõige rohkem armastavad sellist tegevust ikkagi mehed, aga mul tööjuures ka üks armas prantsuse pliks, kes ka koguaeg mind nii tervitab. Üldse siin on palju erinevaid inimesi laiast maailmast kokku tulnud. Nt tööjuures on meil üks ülisõbralik ja energiline Mehhiko pliks, kes töötab nüüd kolm aastat Disney's. Kutsus Pariisi juba külla. Klientidest...enamasti on nad sõbralikud ja mõistvad, väga palju peab ing keeles rääkima, õnneks. Prantsuse kliendid vahepeal ei saa aru, et mida ma Prmaal üldse teen, kui ma seda keelt nii hästi üldse ei räägi. Hispaanlased tahavad ainult hispaania keeles rääkida, no me oleme Hispaanias ka ju jah. Väga mõistvad, aga vähemalt on mul juba nendekeelsed numbrid selged, seega õpin ma siin ka hispaania keelt, väga hea. Üldse ma ei ole oma lubadusest kinni pidanud - 300 pilti päevas min. Nüüd üritan seda täitma hakata, netis üritan ka rohkem käia siis. Davaiks räägin veel famiiliaga ja mõnega veel, Sass tuleb ka töölt varsti, peaks süüa midagi tegema, Kerli tahtis vb täna jälle välja minna niiet tuleb alles õhtu. Hommikul tööle, peale tööd Pariisi, sealt tagasi hommikuse kella viiese rongiga, kell 12:30 tööle ja vabad päevad. Muidu tsau, olge hästi tublid ja kirjutage ikka mulle! Bisous!

Sannu

No comments:

Post a Comment