Wednesday, July 27, 2011

work and work

Esimest päeva jälle tööl. Täna oli päris normal, mõnusad inimesed olid tööl ja ma sain jälle kassasse, jei. Läksin tööle, mingi kümme mintsa sain filler olla, kui Annee mind juba kassasse tahtis sokutada. Algul jälle veits hirm...eelmine kord mind õpetati ning ma arveldasin Jessica kassas, seega...mina ei vastutanud. Nüüd sain aga täiesti oma kassa ja raha. Tegin oma paar-kolm tundi ära, läksin lugema ja tuli puudujäägile hoopis 3 euri plussi. See veits jama, kuna tuleb täpne olla, põdesin ikkagi puudujääki, see ikka väga hull, kui palgast maha võetakse ja olgem positiivsed - pluss ikkagi parem kui miinus eks! Ja mind kiideti esimese korra eest, see ei pidanud suur vahe olema. Olingi nüüd terve päeva kassas, mu filler oli Agatha, kes on veits kahtlane ja uimab nagu mingi kana seal ringi. Sada korda küsib üle ja toob klientidele täiesti teised söögid, üldse ajas ta veits mind segadusse seal leti taga. Tehku oma tööd ja ma teen oma. Mu hispaanlane oligi täna tööl ja aitas mind reisitšekkidega, Aracelli, see Mehhiko pliks oli ka...õldse tore ja mulle hakkab see töö aina rohkem tegelt meeldima, kuigi see on väsitav ja sada muud jama...vahet pole, ma saan siiski sellise kogemuse ja tunnen juba, kuidas ma ka keeleliselt paremini hakkama saan, see on hea. Nüüd neli päeva 14:30-22:30'ni tööl, seega kõik päevad järjest closingut, milline rõõm. Reedel peaks nüüd palgapäev olema, ootan juba täiega ja poed ootavad juba ka! Eile käisime veel Kerliga Ruudi-Joosepi toas, täna puhkan, kuna nv ka varsti tulemas, kuigi ka täna toimus Eriku toas midagi. Üldse ma väsinud, paar päeva endale võib lubada :) Nett on ka toas tagasi, ei tea kui kauaks...loodame parimat.

Elan Torcy's, mis asub Disney'st ikka veits maad edasi, seega rongidega sõitmine. Siin elamine on ikka suht getto, algul ma seda tähele ei pannud. Meie hotelli ümbruses on veel normal, kuid metroojaam ja selle ümbrus on ikka täis geto. Igatahes oli seal üleeile tulistamine, keegi sai kuuli ja istub haiglas praegu. Sama päeva öösel varastati ka meie hotellist esimeselt korruselt kolm läpakat, suht creepy. Järgmine päev nägime Saskia ja Taaviga, kuidas metroojaamas üks suvakas vend lihtsalt lõi kõrged klaasist reklaamtahvlid puruks ning jooksis minema...milles on mõte? Pipragaas alati minuga...vahet pole, et see Prantsusmaal lubatud ei ole.

Bisous!
Sandra

No comments:

Post a Comment