Thursday, July 7, 2011

oh la la

Niisiis hästi kiirelt tänasest (või juba eilsest). Hommikul tõusime jällegi VARA, kella üheksaks koolitusele, kus räägiti ohutusest. Kella kahest oli läbivaatus ja mul oli kõik ok ning normis...õnneks arstid leppisid inglise keelega, sain ilusasti oma asjad ära aetud. Prantsuse keeles on siiski mul veel keeruline rääkida, nagu mingi blokk oleks ees. Ma usun, et kättevõtmise asi ning küll see varsti kaob, peab lihtsalt harjuma veel natuke. See esmaabi - ohutuskoolitus oli väga igav. Kõike juttu olen varem kuulnud, niiet minujaoks olid need tunnid suhteliselt võib öelda mõttetud. Kella viiest olime vabad. Rongiga Torcy jaama ning otsustasime Sassuga minna poodi. "Natuke" käisime siis ringi ja shoppasime veits. Kella üheksaks jõudsime alles koju. Mingi aeg tulid meile ukse taha Michael(?), ma ei tea kuidas ta nime kirjutatakse täpselt ning Joosep või siis hüüdnimega James :D kutsuti kõrvalkorterisse peole - suhteliselt väike maa pärast koju tulla? Kerli tuli ka korraks meie tuppa. Minul läks palju aega nagu tavaliselt, kunagi siis läksime, mängisime drinkimise mänge, väike istumine ning tähistamine...ikkagi kolm esimest päeva ning koolitused on läbi(jeje kuni teisipäevani)! Suhteliselt fun oli ja üldse seltskond mulle meeldib. Väga palju eestlasi on sel aastal. Poole üheks jõudisn oma tuppa, Sass juba magas, ta homme juba üheksaks kassakoolitusse. MA OLEN HOMME ESIMEST PÄEVA TÖÖL, oh god...loodan tõesti, et kõik läheb hästi. Tegelikult personal ja ülemus paistsid väga normaalsed ning toredad. Oleks vaid nii, et esmamulje petlik ei oleks :D Homme saan juba 10.45 Kerliga kokku, 12'st siis asun tööle ja olen kella kaheksani. Homme võibolla lähme Pariisi õhtul, lähme välja või teeme midagi...eks näeb. Igatahes ma nüüd tuttu, eks homme blogitan vast rohkem, kui aega on. Hetkel aga oma esimeseks tööpäevaks välja puhkama, ciao! Homme panen pilte ka. Kallid olete!


Sandra

No comments:

Post a Comment