Thursday, July 14, 2011

Bastille day in France

Ma olen tööl nüüd olnud ja veel tööl olnud ja veel, AGA NÜÜD ON LÄBI SEE JAMPS KOLMEKS PÄEVAKS! :D Uskumatu...eile oli tore tööpäev, ei olnud Lucast tööl ja ei pidanud mingit vingumist kuulama. Oli hoopis see hispaanlane, temaga saab alati fun'i ja üldse ta väga lahe inimene. Ja siis olid muidugi toredad köögipoisid, kes hoidsid mu tuju üleval ja kliendid olid ka väga rõõmsameelsed ja sõbralikud...vahepeal isegi sallivad, kuna ma teen ikkagi vahepeal väikseid vigu. Igatahes lahkusin eile Disney'st nägu naerul. Peale tööd kõndisin oma kapi juurde, teisel korrusel kõndis siis mulle nagu vastu üks mees, kes vaatas mind alt üles suurte silmadega. Ja siis ma hakkasin naerma, sest see oli tõesti naljakas, et no mida ta vahib. Ilmselt kujutate ette seda Disney kappide süsteemi - seal oleks nagu mingi 20 võimlat koos, kus on kapid 15 000 Disney töötajale. Kõndisin ja vaatasin enda taha ning nägin, et see sama mees tuleb mulle järele. Ok , läksin siis oma kapi juurde, varsti ilmus sinna ka see mees. Tuli mulle niiii lähedale lihtsalt ja hakkas wow'tama ja ahhetama ja ütles, et appi ta armus vist praegu ära, et ma olen nii ilus, et tal ei jätku sõnugi. No cmon, ma olin töölt tulnud, väsinud ja siis keegi tuleb ja ütleb, et kuule sa oled nii ilus? C'est ne pas possible! Ja siis lõpuks küsis, et äkki ma annakasin talle üle french kiss'i, ee ütleme nii, et...ma keeldusin viisakalt :D see nii kummaline lihtsalt, kõik need prantslaste kombed. Üldse täna kuulsin Katrini käest, et keeldumine pidi olema solvav või isegi kui sa vaatad inimesele otsa, sa lausa PEAD talle Bonjour ütlema, kuna muidu see oleks temajaoks solvav. Pidin siis bussile jooksma ja jätsin armunud mehe sinna samma maha. Siis sain kostüümimajas kokku inglase Sarah'ga, kes ootas Erikut, keda ei tulnud...läksime koos bussile ja sai veidike veel töö lõpuks oma inkat praktiseerida. Täna alustasin samuti pool 1 tööd, aeg läks kiirelt. Siis pidin olema korraks Lucasega kassas, no oli ok...ta ei öelnud midagi. Mõtlesin, et täna pääsen nö nähvamisest siis :D aga ei! No siis ta saigi mulle natuke siis omaarust vist ära panna. Küsisis siis, et kas ma töötan esimest korda? Ma ütlesin, et jah. Alles nagu sain 18, mis ma pidin enne Disney't ka kusagil mitu aastat orjana töötama või? Ja siis ütles mulle naljakal toonil, et seda ma arvasin. Tegutsesin siis edasi, ei pööranud sellele tähelepanu. Palju rahvast oli täna, jube ausalt. Täna Bastille päev ka, püha...seda enam nad ronivad Disney'sse. Köögipoisid olid vaimukad nagu ikka, tegid päeva rõõmsamaks. Üks kutsus mind isegi täna peale tööd Billy Bob'i dringile. Sulgemise ajal oli nagu alati PALJU rahvast, palju rohkem kui tavaliselt. Ma ei teinud tükk aega kohvimasina juures mitte midagi, lähen kohvi tegema. Lucas on samuti seal...küsis mu käest, et mis siin toimub, viidates kohvi topsikute kaante segamini kandikule. Ma ütlesin, et kuskohast mina tean, midagi ütles mulle vastu, et ma ei tohi nii teha ja et ma selle korda teeksin. Mul kliendid ootavad, kelle tellimusi ma pean kiirelt täitma ja siis ta tuleb veel nähvama ja tõesti pean hakkama kohe seal korda looma või? Sellepeale läksin küll närvi veits, aga nii mõttetu vend, üritan temast mitte enam oma blogis rääkida. Selline äratõusnud Disney töötaja, kellel on mingi probleem. Aga olen õnnelik, et ülejäänud personal on väga tore, Annee on endiselt väga lahe boss, hispaanlane ja kaks mustanahalist ülisõbralikku tüdrukut, kes mind on seal palju aidanud. Köögis on ka lahe rahvas ja üldse olen rahul. Nüüd olen lõpuks kodus ning saan oma vabu päevi hakata nautima, homme magan küll kella 2'ni välja. Pole kedagi kodus ka, niiet vabalt. Siis tahaks päevitama minna ja laupäeval lähme Pariisi arvatavasti :) Disney parki lähme ka nüüd sõitma ja paartyle pidime ka minema. Niiet let the fun begins!

Täna oli siis Bastille' päev: Bastille Day is the French National Day, which is celebrated on 14 July of each year. In France, it is formally called La Fête Nationale (The National Celebration) and commonly le quatorze juillet (the fourteenth of July). It commemorates the 1790 Fête de la Fédération, held on the first anniversary of the storming of the Bastille on 14 July 1789; the anniversary of the storming of the Bastille fortress-prison was seen as a symbol of the uprising of the modern nation, and of the reconciliation of all the French inside the constitutional monarchy which preceded the First Republic, during the French Revolution. Festivities and official ceremonies are held all over France. The oldest and largest regular military parade in Europe is held on the morning of 14 July, on the Champs-Élysées avenue in Paris in front of the President of the Republic, French officials and foreign guests. Eile töölt kojutulles olid tänavad suletud, hiljem saime järve taustal vaadata super ilusat ilutulestikku ning kõlaritest tuli ka rahvale prantsuse sümboolseid laule. Filmisin ka, võibolla saan isegi siia blogisse selle üles panna. Hommikul enne tööleminekut vaatasin paraadi, siis startisid hävituslennukid Pariisist ning mõne hetke pärast lendasid need ka üle minu maja. Üldse igalpool on pidustused ja peod, terve Prantsusmaa tähistab. Tänagi kutsuti Pariisi, aga ma ei jõudnud küll pärast tööd enam minna. Täna puhkan, homme võib Bastille tähistamise peale juba mõelda...

Ma nüüd magama, võtke minuga nende vabade päevade jooksul ühendust eksju.
Head ööd,
Sandra!

No comments:

Post a Comment