Tuesday, July 12, 2011

waiting for the weekend...

Nüüd olen tööl olnud, päris raske ja väsitav. Ma ei mäleta, kas ma ühest Lucasest juba olen kirjutanud, aga no ta pm üks väheseid töölt, kes käitub vahepeal minuga päris vastikult. Eile ka nähvas mulle midagi. Selliseid äratõusnud pidigi Disney's olema ja pm ta samal tasemel, mis mina - teenindaja ning tänasest ka kassapidaja jee, niiet ta ei peaks üldse kobisema. Muidu oli eile kassas üks hispaania mees, vb olen ka temast rääkinud...ausalt ma ei mäleta, mida ma eelmine kord postitusse kirjutasin. Ta üldse lahe, tõmbab mind mu põlle lehvidest koguaeg ja selline sõbralik houmie. Eile ka sai temaga nalja ja no eile oligi suht ränk päev, pidin terrassil laudu koristama ja üldse seal korda looma - MULLE EI MEELDI SEE TÖÖ KOHE ÜLDSE! Nagu päriselt...ma võin see filler olla, teenindada...mulle meeldib see, aga mingi prügiga jännata ja väljas palav ja siis oli seal ka üks nö natuke äratõusnud koristaja, kes õpetas mind koristama...nagu ma ise ei oskaks, pidin tal kannul käima. Siis tahtis ta veel, et ma jääksin poole kümne asemel poole üheteistkümneni tööle, ta ju nii mees ja ei suuda ise paari prügikotti ja kandikut ära koristada, see liiga raske ta jaoks. Mina tulin peale poolt kümmet tulema, täna hommikul oli ka ju koolitus juba kell 9. Aga jah, ma olin vahepeal päris kurb, et ei saanud sees töötada, tõin mingeid kandikuid ja see hispaanlane koguaeg küsis, et cava? cava? cava? Isegi selline küsimine tegi mu tuju veits paremaks ja üldse kokapoisid ja ülejäänud personal väga abivalmid ja sõbralikud. Täna oli siis kassakoolitus ning rest. hügieenikoolitus. Need tunnid olid pikad. Muidu päeval rääkisin Taaviga ja lihtsalt ülilahe kokkusattumus oli, kui mulle ta nägu teiseltpool ust naaberkorterist vastu vaatas. Nüüd õhtul käisime Michael'i, Saskia, Liana, Kerli, Kaido ning Karoliga Disney's paraadi vaatamas ning ilutulestikku ka. Muidugi jõudsime paraadi viimase auto ajaks, aga ilutulestik oli ilus. Kõik see oli nii korraldatud, et muusikasse läheks...tõesti oli ilus. Käisime Disney village's veits ringi, Billy Bob'is oli ka mingi nõme esineja täna, mäkk oli suletud...nats läks õhtu viltu, aga nu tuleb paremaid. Siis tulime seltskonnaga hotelli tagasi, käisime paari ukse taga. Enamus rahvast läksid Pariisi täna, kutsusid ka, aga ma homme poole ühest tööl ning tagasitulemine sealt on alles kella 5 ajal, jääb ära. Muidu nv'l vist Pariisi, kolm vaba päeva õujee! Muidu 14. juulil toimuvad suured pidustused üle Prantsusmaa, selline fiesta igal pool, on ju see Bastille'i päev. Lõpetangi kell 21:30 ja edasi pidustustele üliväsinuna, kuid need kolm vaba päeva lausa väärivad tähistamist. Üldse ma homme tööle, tänasest ka väga väsinud. Pilte lisan jälle hiljem, pole jõudnud sellega tegeleda. Tsau, olge tublid!


Sandra

2 comments:

  1. Nõmedad on need inimesed seal ikka, kes ülbed, pead kuidagi ennast kah kehtestama hakkama vist, sa saad sellega ülihästi hakkama ma arvan:d Aga teil ikka sitaks vedas, et saite kahekesi tua Taavil ikka päris jõhker seal, ja mulle meeldib, et sul seal hästi läheb kallike !!

    ReplyDelete
  2. On küll nõmedad, aga neid õnneks vähe :) Ma ei tee isegi nendest paarist välja, rohkem leidub siin ikka positiivset kui negatiivset :) Ja vedas küll täiega! Meil vaba diivan ka, tule külla!!! Kallid ja musid Sulle sinna kaugele :)

    ReplyDelete