Friday, August 26, 2011

Hästi kiire ülevaade. Esiteks tahaks ma vabandust paluda, sest ma pole oma Pariisi turistikäikudest siia pilte lisanud, nagu misasja??? Olen ära unustanud ja seda pildimaterjali on siin ikka väga palju, et järg läheb käest. Eilsest - no mitte midagi nii erilist. Vahepeal oli rahvast palju, hiljem jäi jälle vaiksemaks. Chanse suletakse nüüd ka ju kell 7, seega tundus tööpäev eriti lühike. Mõtlesime veel Joosepi ja Ruudi ja kellegiga veel Pariisi minna peale tööd või siis töökaaslastega, sest ka nemad kutsusid, kuid ei viitsinud. Ma olen pea iga päev olnud magamata, isegi puhkepäevadel ei suutnud ennast korralikult välja puhata. Täna jälle PARIISI. Toimub meie kompleksi (3 söögikoha) party laeval vaatega öisele Pariisile Seine'i peal - imeline eksju. Eile lahkus meil töölt juba ka Jaqueline, kes läks puhkusele - MA HAKKAN TEDA NII IGATSEMA! Ta oli üks sõbralikemaid inimesi mu töökohas, samuti ka abivalmis ja üldse väga lahe piff. Ma loodan tõesti, et ma näen teda järgmisel aastal...või juba sel, kes teab. Mul nüüd 25 mintsi sättida ning tööle...pean kiirustama, saan Reena ja Kerliga kokku. Ja sellep ka sorri, et mul mingi muusika eri vahepeal siin. Vahepeal kuulen siin midagi või laul seostub mul millegiga...siis hea kodus kuulata, jah kodus. Aga ma ei taha veel koju, andke andeks sõbrad ja perekond. Disney on lihtsalt ülim koht, kus olla. Sellest suvest jääb Disneyland, Pariis ja Prantsusmaa mu südamesse ja veel oi kui raskelt kinni. Lendan nüüd, leian kindlasti ühe aja pikemaks blogitamiseks

No comments:

Post a Comment