Monday, August 8, 2011

Magic of Disney

Pole nüüd teisipäevast alates jälle blogitanud ning selles ei ole nüüd mina süüdi ausalt. Nimelt meil olid jälle netiprobleemid ning parandaja ootamine võttis kaua aega, kuid terveks vist sai...nagu tänasest postitusest näha. Olen olnud nüüd kõik päevad tööl, terveks pole ka saanud, köha veel hullemaks läinud. Eelmisel kolmapäeval siis vist jah (?) käisin Kerli ning leeduka Albinasega õhtul väljas, niisama käisime jällegi Disney Village's ringi, õhtu lõpetasime mäkis kanaeinetega: mmmm kui hea! Selline chill ja mõnus õhtu oli tegelt. Neljapäeva õhtul olin Kerli pool vaatasime Ch Aguilera filmi Burlsesque (mis on lihtsalt ülihea, mu üks lemmaritest vist jälle) ning ravisime teega. Reedel mõtlesime välja minna ning kutsuti ka Pariisi, kus pidi toimuma mingisugune laevapidu. Kerliga mõtlesime ja mõtlesime, pea enamus töökaaslasi läksid. Olime haiged ning järka päev oli ka töö, jäime siis siia. Käisime Billy's, seal polnud eriti midagi teha, läksime siis jällegi mäkki ja käisime niisama ringi. Laupäeval tööle, peale tööd peole. Algul niisama istusime Jessica, Liana, Kerliga...hiljem lisandusid ülejäänud töökaaslased Gustavo ning Silver'i, Lucky rahvas. Võtsime Desperado'd laimiga, väike vein ja pidu läkski käima. Seal oli Jackson'i õhtu, ainuke õhtu esinejatega, mis mulle veitsakenegi meeldinud on, sellesmõttes muusika oli norm ja istuda sellesaatel ning niisama kulgeda oli päris mõnus. Hiljem peaaaegu sama playlistiga nö klubi, sai ikka veits tantsida. No ütleme nii, et kui mõni eestlane nagu nt Liispet v Taavi seda loeb, siis...sai ikka tantsida jah TÖÖKAASLASTEGA, kellega oli lihtsalt norm :D ei midagi muud. Siis koitsa, läksin Kerli juurde natukeseks, siis mõtlesime Jossu ja Ruudi uksetaha minna, et netikoodid lõppude lõpuks kätte saada...no saime me jah Ruudi ja Joosep magasid, Joosepil oli arvuti kinni ja nii me seal ukse taga passisimegi, kuni ta oma arvutit käivitas ning lõpptulemuseks oli ikkagi see, et koodi me teada ei saanud. Pühapäeval oli selline naljakas tööl olla, Kerliga sai palju nalja, ainult vist jälle irnusimegi ning Jose ning Hubbie vist vaatasid, et me päris imelikud. Mul niimoodi olnud, et 2 x lihtsalt kliendile pea näkku naernud, kuna nad ajavad mind lihtsalt naerma. Eriti Kerli ja Liana oma eestikeelsete lausetega. Muidu tahan ma veel seda öelda, et selle aja, mille ma siin veedan, teevad niiiiii eriliseks need inimesed, kellega ma tutvunud olen ja koos olen. Disney's töötamine on jah raske vb kohati, mitte isegi raske, lihtsalt väsitav ning vahepeal nõutakse palju, aga seal pole stressi ja tööl saab pea alati nalja...iga inimene on erinev ning isiksus omaette, siin tulevad need kontrastid vägagi välja. Töötavad koos ju erinevad rahvused. Ja mu mänedžer Annie on lihtsalt üliüliüli tore, ta hoiab mind ikka päris palju. Kõndisime, ta võttis lihtsalt minust kinni ja ütles, et ma olen nagu tema enda laps, keda ta hoiab...üldse ta nii armas! Ja no nt eile töölolles pani üks team leader mind terrassile, MIDA MA VIHKAN suheliselt ja no praegu olen veel haige ka, eriti ei tahaks seal koristada ja möllata. Agatha oli terrassil, mis tähendab, et seal oli täielik kaos nagu temale kohane. Ma ei saa sellest aru, et miks kõik Poola inimesed nii nupust nikastanud on? Luckasz ja siis veel Agatha...tundub tegemist olevat mingite taunide maaga, nagu sõna otseses mõttes. Ma ei tahtnud temaga seal olla, läksin sisse ja nägin Annie't. Küsisin, et kas ma pean seal terrassil olema, kui Agatha seal on. Annie läks ühe filleri juurde, ütles, et mine terrassile ning mina sain tema koha fillerina tagasi. Oi ma olin õnnelik ja samas natuke süümepiinad olid ka, aga no pole hullu. Aga Annie, ta on nii sõbralik ja võtab kõike naljaga, nii soe ja hea inimene. Rääkis mulle veel, et tal on poeg ning ta saab varsti vanaemaks, ta lausa läks särama sellest rääkides. Eile Kerli ootas mind pool tunnikest, kuna ma lõpetasin. Mõtlesime veel enne kojuminekut Hollywood Towerist läbi käia. Meie vist ainukestena polnud seal veel käinud. Igatahes see oli päris lahe, aga mitte nii lahe ja mitte nii hirmus nagu ma arvasin. Aga muidu see vabalangemine oli ikka mõnus. Ja see lift läks ikka päris kõrgele(panen pildi ka) ning ühel hetkel tehakse seal üleval sulle need liftiuksed lahti ja sa näed Disney't sealt kõrgelt alla, pani ikka veits jalad värisema jah. Läksime koitsa, kutsusin Kerli endajuurde. Läksime hiljem Sassi, Kerliga Ruudi uksetaha, tahtsime netti saada. No saime netti ja saime koodid ka lõpuks. Ruudi oli sõbralik nagu alati :D pakkus mojitot, mis oli ülinämm (mojito üks mu lemmikjookidest). Jäimegi sinna mingiks 3-4'ks tunniks, tegelt ülichill oli olla ja ta oli eile üllatavalt normaalne ja nalja ikka sai kõvasti. Tal on megalt hea playlist ka. Saime ju facebooki ja üks tüüp mu tööjuurest hakkas minu ja Kerliga rääkima, ma ei saa aru temast. Või noh nii palju ma olen aru saanud mõnega siin, et ma vist meeldin talle, ta käitub väga kahtlaselt. Pidimegi tema ning Clementiga, Kerliga minema kusagile välja eile istuma, aga olin haige ning kell oli ka palju ja lihtsalt ei viitsinud ega tahtnud. Ma arvan, et eile oli isegi Ruudi juures parem, kui seal oleks olnud. Jossu tuli ka lõpuks koju, Kaisa tuli ka mingi poole kolme ajal. Hiljem koitsa ning ma lausa vajusin voodisse. Täna magasin kella kaheni. Pidin muidu täna kella 9 ajal Eriku ja mingite leedukatega Pariisi minema, Louvre'sse ja teistesse kohtadesse. Tundsin ja tunnen ennast endiselt halvasti, tahaks ikkagi terveks saada, niisiis ma ei suutnud lihtsalt täna ennast püsti nii varakult ajada. Pühapäeval nagunii Sassiga natuke suurem tripp Pariisi ees, niiet pole hullu. Igatahes ma nüüd poodidesse vist natukeseks ja õhtul jälle sees. Tahan seda ka öelda, et mul on niiiiiiiii kahju, et ma teiega videokõnet ei saanud teha mu kallis famiilia 5.augustil. Vähemalt sain vanaemale oma mittetöötava telfaga sõnumi saata =) Loodan, et saame täna videokõnet teha. Olete kallid, ma nüüd lähen.

Bisous!
Sandra

No comments:

Post a Comment