Tuesday, August 2, 2011

l'été

Hei! Natuke siis jälle minu elust. Eile saime Lianaga kokku. Meie Navigod olid kehtetud, kuna kuu sai läbi ning uut ka veel enne sularaha kättesaamist laadida ei saanud. Targad nagu me oleme, ostsime mingid suvakad Pariisisisesed piletid, mis olid valed ning millega me väravatest edasi ilmselgelt ei saanud. Uut ka nagu osta ei tahtnud. Tükk tegemist oli nende metrooväravatega, aga tugevad nagu me oleme, saime hakkama! Algul Val D'Europe'i postkontorisse...sealt saadeti meid Bussy St George'i postkontorisse, kuna neil ei jätkunud Disney töötajatele enam sulli maksmiseks. Pangad on esmaspäeviti suletud, seega ka sealt me midagi kätte ei saanud. Jälle jändamine nende väravatega, mille vahele me peaaegu jäime...see oli naljakas, kuid hädavajalik samal ajal. Tänu meeldivatele inimestele leidsime kiirelt postkontori. Meil jäi natuke aega, kuna töötajatel oli pooleteisetunnine lõuna ning kontor oli suletud. Mõtlesime ka ise kusagile sööma minna. Läksime lähimasse itaalia restosse, kus oli sõbralik teenindus ning mõnus õhkkond. Tellisime pastat ning valget veini kõrvale, ülihea lõuna! Siis natuke vindise peaga juba postkontorisse, saime oma palga kätte ning edasi Val D'Europe'i jälle tagasi. Tegime ühe suure šopingtiiru sealses kaubamajas ning vaatasime juba butiigis Guessi kotte, mida järgmise palga eest osta võiks...mm kui ilus! Käisime ka oma Carref kaubamajas ühe tiiru, shoppasime veits ning käisime toidupoes. Kui meie vingume Eestis, et Selkus on õhtusel nö tipptunnil 5-6 ajal pikad järjekorrad, siis parem tulge siia ja vaadake...siin on miljon korda hullem. Edasi koitsa, väike pesu ning Kerlutška juurde edasi. SA OLED IKKA NII MINUSTUNUD! :D Mõtlesime võtta bussi, aga jäime sellest maha...käisime ka poiste toas, et äkki keegi lisandub meile veel juurde, aga ei võetud vedu. Kõndisime siis metroojaama läbi geto koos minu pipragaasiga. Meie juurde tulid kolm mustanahalist poissi, 1 rääkis päris hästi inglise keelt, 2 olid sellised naljakad ja imelikud. Rongini oli veel aega ning mõtlesime, et lähme ikka kodujuurde tagasi ning võtame järka bussi. Läksimegi, meid saadeti ka. No siis bussile, väike vein ning Sport's bar'i karaokele, kus polnud jälle üldse eriti lõbus. Ja nii vara ka suletakse kohad nädala sees...no vähemalt Disney's. Ma olen hetkel ka veitsa haige, kurk valus ja hommikuti olen tavaliselt hääletu, äärmiselt rõve enesetunne. Joo teed ja söö kurgukomme palju tahad. Tulime bussiga koitsa, pidu pidi edasi minema Ruudi ja Jossu toas. Ma mõtlesin, et jätaks täna vahele, ei olnud eriti hea olla. Istusime Sassiga niisama ja hakkasin juustu sööma, mu juustupakendis oli mingi kõrvahark, kes ehmatas mind poolsurnuks. Terve maja oli kilkeid täis ja juba varsti oli ka rahvas ukse taga. Niisiis poisid tapsid selle eluka ära. Meie tuppa lisandusid siis Joosep, teine Jossu, mingi Ruudi sõber ja Oscar. Istusime siis niisama, olin teerežiimil, teised võtsid väikse veini ja siidri. Sõime juustu ja küpsiseid. 4 ajal läks viimane inimene Jossu meie toast ära. Olin rampväsinud ning äratuskella panin helisema kella kümneks, et Kerliga hommikul šoppama minna. Nonii heliseski, hääletu nagu ma olin ja enesetunne päris viis. Üritasin kõrvale põigelda sellest minemisest, aga no šoppamisest ma ei suuda peaaegu alati ära öelda. Läksime algul meie kaubamajja, siis hiljem jälle Val D'Europe'i ja ikka veits raiskasin jälle :D Ostsin mustad teksad, mingeid pluuse, Bershkast oma uuele tulevasele telefonile uue roosa nunnu koti, ei saanud ostmata jätta. Siis leidsin ühe megalaheda sõrmuse ka, pilt allpool, sain mingi megaalega ka veel. Must kott on sellest ajast, kui ma Taavi ja Mariiniga Pariisis käisin. Jõudsin siis koju, tegin veits pastat, rohelist teed mu kurgule ja hetkel istun rõdul ning võtan päikest. Nii mõnus on, lõpuks jõudis ka natuke suve siia. Kraade ikka on, selline lämbe ning palav on. Hetkel lihtsalt naudin siin lebos mittemidagi tegemist...no tegelt ikka võtsin ennast kokku ja kirjutan blogi. Täna õhtul veel suured videokõned ees mu pere ning sõpsudega. Õhtul midagi ees ka veel võibolla. Homme jälle siis tööle, 5 päeva wuuhuu! Tahaks nüüd jälle millalgi Pariisi minna. Aa ja hakkan nüüd palju pilte tegema, ausalt. Kerliga suurem fotosessioon reedel ees, võtame tööle ka digika kaasa, et mu "uhket" tööriietust näeksite.

Eile õhtul Disney Village's:
Ja siis täna lebos, võtan päikest ja ülihea on olla (va mu tappev kurguvalu):

Tänane šoppamine:
Ja mu roosa telokott ja sõrmus...
Ja söögipildid vist mu lemmarid, igatahes mu lõuna - pasta bolognese, juust, baguette, roheline tee ning küpsised:

Hiljem lisandub rohkem huvitavamaid pilte, tänased tegin lihtsalt, et saaks siia midagi lisada. Olgu ma lõpetan, olete kallid!

Bisous,
Sandra

No comments:

Post a Comment