Wednesday, August 24, 2011

Imeline Disney

Täna veetsin päeva Kerliga pargis, kokku umbes 5-6 tundi. Algul läksime Hollywood towerisse, mis oli nagu alati - chuul! Ma naudin seda vabalangemist ja see nii lebo, et isegi hirmus pole...lihtsalt mõnus. Siis läksime Nemo peale, millest sai üks minu uusi lemmareid. Polnud varem seal käinud, kuna seal on alati ülisuur järjekord. Ootasime ka täna 70 mintsi järjekorras, aga see oli seda väärt! Algul oli niisama mõnus vaikselt sõita, näha mingeid kalakesi ja järsku pani sellise kimaga ajama, wuuuuhuuuuoooo ülilahe! Siis käisime söömas Main Street'il ja täis kõhuga Space'i sõitma, oli mõnus. Mõtlesime ka veits Fantasylandi avastada, sest seal suhteliselt ringi käinud. Seal ongi rohkem väikestele avastamisrõõmu. Täna oli lihtsalt hea natukeseks ajaks laps olla ning karusselliga sõita. Käisime Peter Pan'is, mis oli selline armas...nii ilus oli seal sõita, nagu õhus oleks ja nägid ülevalt alla nö linnatulesid - väga uhke. Siis teemajja e. small world'i, mis oli ka nagu üliarmas. Kõik need nukud ja üldse, üliarmas...kõik see kujundus. Kerli fotokas pilte, siis saate näha ka hiljem :) teetassidega käisime sõitmas. Kõige lõpuks istusime väikeste laste lemmiku - hobustega karussellile. Nüüd lõpuks koitsas ja nii väsinud, täna lihtsalt ei jõudnud enam midagi teha. Magan ennast välja, homme 12:38'ks tööle. No mis ma veel siis öelda tahan...tänane päev oli super ja iga hetkega ma hakkan aina rohkem seda paika armastama. See on nagu muinasjutumaa. Jah, koos oma vigadega...kuid millel ja kellel poleks oma head ja vead. Olen hakanud tõsiseks Disney fänniks, kui nii võib öelda. See on imeline ning maagiline Disneyland - täiesti tõsi! Mu viimased poolteist nädalat ja naudin kõike lihtsalt sajaga!!!



Uneaeg nüüd, bisou-bisou
Sandra

No comments:

Post a Comment