Tuesday, August 23, 2011

See you...never

2 DAYS OFF! Alustan laupäevast, mis oli selline kahtlane. Algul Joosepi, Kerli ning Sassiga Disney Village'sse, seal olid inimesed juba ees, tantsisime jne. Pidime siis Boiserie'sse edasi minema, et kellegi lõpupeole minna, aga no ainuke asi oligi see, et seda pidu ei toimunud!!!!!!! Ja üldse draama draama ja draamat veits oli, tuju oli nullilähedane hiljem. Pm olime kogu aja Billy's. Olime peo lõpuni ning me ei läinud ka viimase bussi peale. Mõtlesime vb veel Davidi juurde minna, aga see ka nagu vajus ära. No siis oli Pascal nii armas ja tõi meid koju, ta oli tõesti väga armas. Muidu me lihtsalt polekski koju saanud. Pühapäeval jätkus sama tuju ja olin ühe inimese peale ikka mõnusalt pahane. Kerliga oli üks "mõnus hea ja rahulik" lõunapaus :D u know what I mean. Aga see selleks, õhtul koitsa natuke sättimist ning lõpuks siis sinna Hubbie ja Clemendi lõpupartyle. Saime siis Kerliga Disney's Pascali, Clev'i, Davidi, WIllemiga kokku. Muidu oli normaalne pidu, kuid jah nagu lõpupidu ikka - kurb oli head aega öelda. Üldse oli jälle imelik õhtu ja draamat oli mõnega seal :D aga muidu kõik okei! Kuueks jõudsin koju ning 10 ajal uuesti üles...eile oli mu KÕIGE UNISEM PÄEV ÜLDSE! Ma olen nädal aega järest vähe maganud, väga vähe...aga ei kahetse ka midagi! Ei kavatse siin seda aega nagu eriti maha magada kodus istudes. Aga jah eile tööl...lisaks sellele, et ma olin nagu rampväsinud, pandi mind ka terrassile koos Reenaga. Algul virisesin, aga tegelikult kokkuvõttes oli väljas palju parem töötada, kui kusagil sees söögiauru sees. Jaqulene ütles, et võib mind Agathaga ära vahetada ja tema sokutada terrassile, aga enda huvides ütlesin ei :D lisaks olid minuga seal ka Aracelly, Reena, vahepeal oligi Jaqulene...oli ka vähe tööd, niiet lihtsalt mõnus tiksumine. Alates pühapäevast oleme me oma kohta sulgenud alates kella 7'st. Tavaliselt olen ma 20:30'ni tööl. Poolteist tundi koristamist, reaalselt koristame ära me poole tunniga. Venitasime eile, kuid jõudsime ikka varem valmis. Gerome ütles, et olgu nüüd Lucky'sse kümneks minutiks. No oma talutüdruku riietega oli seal jah päris hea olla. Seal ikka üldse teine, kui meie kohvikus. See on rohkem resto ja selline normim koht. Aga no kandikuga seal neid asju koristada polnud ka väga hullu. Läksime siis Reena ja Kerliga koitsa, venitasime ja uimasime...olin endiselt väga väsinud. Sports Bari oli algselt plaan minna, aga seekord jäi tõesti ära. Täna hommikul pidin minema Liana ja mingi rahvaga Pariisi. Nad läksid kell 9 ning üks päev veel magamata??? No wayyy, seekord ma lihtsalt ei suutnud püsti ajada. Lisaks veel see, et ma õhtul Pariisi ning hommikul 7 ajal jälle tagasi. Järgmine päev pidime ka Kerliga Disney parki minema, veel sõitma ja möllama. Pean Mickey'ga lõpuks pildi ära saama ning Keidu jaoks Donaldiga ka. Üldse 2 nädalat järgi jäänud. Jaa, ma tahan koju, tahan kõiki näha niiniinii väga!!! Aga...ma jään siin seda KÕIKE nii igatsema, sest siin on tõesti tore. Ja ma mõtlen seda tagasitulemise asja. Samas saaks ju keelt jälle praktiseerida :D suvel on siin mõnus, aga ka halloween'i ja jõulude ajal pidi siin super olema! Disney on nagu mingi unelmate maailm ausalt (stage'i koha pealt võttes). Kõik tulevad funnima oma family ja sõpsudega, need kõikvõimalikud tegelased, paraadid, ilutulestikud, kogu see disneylandi linn - ehitised, tänavad, kõik kujundus...super! Disney võlu on nakkav. Üldse kui oled Disneylandis, oled sa nagu teises maailmas. Lugesin seda ka kellegi teise blogist. Tõsi ta on, nagu teine eraldi maailm. Üldse ma kokkan nüüd midagi, teen oma kapi korda, lähen H&M'i oma kingi vahetama. Ostsin kingad ning ühe nri ostsin normaalse ning teine king oli hoopiski NUMBER SUUREM. Mõtlesin kodus, et kas mu jalg kahanenud või teine lihtsalt kasvanud. Ja õhtul Paris baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Üritan nüüd ka mingeid pilte siia laadida. See on nii tüütu mu meelest, aga no enam ei virise, ma pole siia ammu mingeid pilte pannud.


bisou-bisou
Sandra

No comments:

Post a Comment