Tuesday, August 9, 2011

Hey Mickey you're so fine

Hei! Kaks vaba päeva jälle läbi :) Üleeile puhkasin, magasin kaua nagu ma juba eelmises blogis rääkisin. Õhtupoole läksingi šoppamas ja raiskasin palju, aga ma tõesti ei suutnud...õhtul Sports Bar'i, kus toimus karaoke. Sports Bari laul ka allpool, mis megahea lihtsalt :D vahepeal tuleb vahepalaks laulude vahele. Igatahes laulda paljud ei osanud, aga lõbus oli ikkagi. Võtsime väiksed desperadod ning laulsime kaasa. Käisime jälle mäkis viimasel mintil ning 2'se bussiga koitsa tagasi. Täna sain Erikuga pool 2 kokku, läksime parki. Käisime Aerosmithil, thunder'i mäel, space'i värgis, mis on üks mu lemmareid ja mu kõige esimene atraktsioon, millel ma üldse käisin. Ja siis mingi videoatraktsioonil Star War's, kus me tegelikult istusime paigal, aga kõik oli nii reaalne nagu me sõidakski kusagil kosmoses ringi. Siis nägime Kerti, Maritinit, Helgie't, Kerlil käisin ka külas. Üldse lahe päev oli. Hiljem läksime toidupoodi head ja paremat ostma, ostsin mingi 50 eurtsi eest lihtsalt süüa ja endale Minnie särgi. Aa ja tegin oma esimese Disney ostu, ostsin roosa Minnie pastaka, mis on nii ilus ja roosaaa! Igatahes nüüd kuulame mussi, Joosep on siin ja Kerli ka. Sass jõudis ka just koitsa. Jõime veini veitsa. Enne tegin süüa - pastat ja sõin mingit megamõnusat juustu kõrvale koos saiaga, nämm! Homme tööle ja mingid plaanid on, et õhtul Billysse rockiõhtule.

Üldse tahan ma rääkida seda, et...täna me hakkasime Kerliga rääkima...me varem ka tegelt seda arutanud, aga...ta ajas mulle lausa pisara silma. Alles on 22 päeva ja üritan võtta sellest kõike ja olla nende headega koos. Üldse olen ma kohtunud siin nii paljude erinevate inimestega, kõik see rahvas on siin lihtsalt niiiiii tore, sõbralik ja kõik on nii lähedasteks saanud. Nagu teine famiilia juba. Ja muidugi olen saanud siit juurde keeleoskust ja üldse...pea kõik selle aja juures siin on positiivne ning hea. Väga hea!


Igatahes mu vahva pastakas, pluusike ja üldse ma väga roosa. Pidin pilti tegema :D

Bisous,
Sandra

No comments:

Post a Comment