Thursday, August 11, 2011

Je n'oublierais jamais cet expérience. Pour résumer ça aura été un été inoubliable.

Eile nagu alati töö ja veelkord töö. Selline natuke igavavõitu oli, sest lahedaid inimesi polnud tööl, noh välja arvatud meie Kerliga. Aa no hispaanlane oli ja temaga sai ikka veitsa nalja kassas. 12:30'st-poole üheksani, Kerli ootas mind pool tunnikest, läksime Imaginationisse, käisime söömas ja siis mõtlesime, et läheks stuudiosse, sest pühap oli see kauem lahti ja käisime hollywood toweris. No seekord meil ei vedanud, kuna see oli kinni. Niisama käisime Disney's ringi peale tööd, käisime tööjuurest läbi ja nägime veelkord minu hispaanlast ja Pascal'i, siis jõudsime täpselt ka closingu ajaks, saime ka veitsa süüa jälle :D niiet oo happy day! Lõpuks mõtlesime, et no mis seal ikka, käime thunder mountainil ka siis ära ja see oli öösel paljupalju lahedam kui päeval. 45 mintsa oli ootejärjekord, aga meil Kerliga juttu ajades läks see aeg kiirelt. Ja üldse mega lahe sõit oli, pritsis mingit vett ka natuke, vägaväga lahe ma ütlen! Ja siis käisime ringi, tegime veitsa pilte meie töökoha juures. 11 ajal hakkas ilutulestik, läksime sinna ka. See on lihtsalt üks ülilahe elamus ja must have asi Disney's, mida peab nägema. See värvide mäng, taustaks loss, ilutulestik muusika saatel - ülisuper! Siis Jossu rääkis, et aa jaa täna Billy's mingi rokiõhtu, no läksime sinna siis. See oli suht jama ja igaf, varsti käisime niisama Village's ringi - Sports Barist astusime korraks läbi ja hiljem kolasime Disney poodides. Mida kõike võimalikku sealt leida võib, uskumatuuu! Nad on lihtsalt kõigele ka mõelnud. Valisin ka juba asju välja, mida osta tahaks järka kuupalga eest. Eriti lemmikud on mul ju MICKEY asjad, vägaväga lemmik! Ühese bussiga tulime koitsa ja nii see läks...hommikul ärkasin hääletuna üles, see oli täiesti kadunud!!! Siis tööle, täna oli lihtsalt ulmepalju rahvast. Vahepeal tundsin ennast väga halvasti, olin kassas ka. Ongi nagu köha, kurk valus, pluss nüüd ka nohu...super, mis ma muud oskan öelda. Kunagi sain lõunale ja Annee andis mulle aspiriini, puhkasin ja sõin tunnikese, hiljem oli juba norm olla. Nüüd õhtupoole hakkas jälle halvem, mõni klient oli ka selline, et tahaks midagi head ja paremat sulle öelda ausalt. Ja siis mingi team leader ütles, et ma pean oma järjekorra lõpuni töötama ja vahet ei ole see aeg, no mida ausalt...mul ei olnud üldse halb olla onju! Olin siis pool tundi kauem, nüüd koitsas ja tegin süüa ja joon palju teed, rääkisin paari sõpsiga siin, naudin veitsa üksindust. Homme alles poole kolmeks tööle, seega magan ennast välja ja loodan tõesti, et homme juba parem ja normim olla. Ja nüüd tuleb Kerlile ta ema külla ja pidi meile ka LEIBA tooma, niiet jess! Ja Maret tuleb paariks päevaks Pariisi ja ma vaatasin oma graafikut JA MUL TÄPSELT NEED VABAD PÄEVAD, KUI TA PARIISIS ON! Eile see lihtsalt tegi mu õhtu. Nii väga tahan Sind näha! Laen siia eilsest õhtust picce üles, kuulan mussi ja joon oma tee lõpuni...



Bisous,
Sandra

No comments:

Post a Comment