Tuesday, August 16, 2011

No time, no space, no limits

Üks ülikiire postitus, pean kiirelt rääkima oma viimastest neljast-viiest (?) päevast. Hetkel jõudsin koitsa, käisime Lianaga järve ääres päevitamas. Lihtsalt ülisuper ilm on täna! Sügisene ilm Prantsusmaalt on hetkel kadunud. Ärkasingi poole 2 ajal üles Liana koputamise peale. Olin lihtsalt viimastest päevadest üliväsinud (PARIIS!) ning polnud õieti välja maganud. Reede-laupäev olid mul closnigu päevad, seega väsitavad ning ka rasked, olin ikka päris mõnusalt jälle haige. Reedel ma ei suutnudki välja minna, köha ja nohu lihtsalt tapsid mind tol päeval. Kõigele lisaks pidin ka kassas olema terve päeva ja vahepeal mu aju lihtsalt kärssas sõna otses mõttes. Laupäeval olin terve päeva terrassil, mis oli ülimõnus -.- ilm oli halb ning tervis polnud ka hea, seega jama! Pliksid pidid mulle tööjuurde vastu tulema 23.00'ks ning pidime edasi Billy'sse minema. Toimus plaanimuudatus ning Billy asemel läksime hoopis Pariisi Ives'i juurde korteripeole, kes töötab minuga samas kompleksis. Tore, et ma sellest alles rongijaamas teada sain, et ma kohe Pariisi sõidan, aga mul oli suva, olin kõigega nõus ja Pariis on miljoneid kordi parem, kui Billy for sure! Läksime päris suure seltskonnaga, üle 20 inimese oli meid päris kindlasti. Alustasime peoga juba rongis, seltskond oli väga fun! Lõpuks siis jõudsime kohale. Kohalejõudes oli seal veel ees vähemalt 20 inimest küll ja neid tuli aina juurde ja juurde. Korter ise asus Eesti mõistes 5-6 korrusel, seal oli rõdu ja üks ülivinge tuba uv lambiga, kus käis megahea muusika. Ühel hetkel astus sisse ka meie team leader, kellega ma olin umbes 2-3 tundi tagasi koos oma kassat kokku lugenud, haha ausalt. Ja siis näitas Ives meile oma nö joogikambrit - vann täis jääd ja alkoholi! Okei, see oli ausalt vaatepilt, mis vääris vaatamist :D Seltskond oli ülikuul ja üldse pidu oli vägavägaväga hea! Ühel hetkel tuli ka politsei meid hoiatama, sest muusika oli liiga vali. Korteris oli ikka VÄGA palju rahvast. Veerand seitsmeks jõudsime rongiga koju, seitsmest läksin mina magama ja ärkasime Sassiga uuesti kell 10.00. Väike pesu ning Pariisi tagasi. Tegime väikse turistipäeva, käisime kohti läbi ja lihtsalt olime. Ostsime baguette'd ning tegime väikse pikniku Eiffeli juures muru peal. Nii hea oli niisama olla, lihtsalt olla seal Pariisi kesklinnas Eiffeli all, süüa oma saiakest ja juua õunamahla. Ainuke miinus oli see, et need eiffelimehed, kes oma vidinaid pähe määrivad, olid väga tüütud. Meie juurest käis läbi 10 vähemalt, kui mitte rohkem. Nende pähemäärimisnipid on ka ikka naeruväärselt naljakad. Naljakas oli ka nende põgenemist politsei eest vaadata. Käisime linnas niisama ringi, jalutasime Champs-Elysees, päiksepaisteline ilm...lihtsalt super! Käisime ka Arc de Triomphe'i otsas, sealt avanes imeline vaade Pariisile. Olime matkamisest ka päris väsinud, istusin lihtsalt seal, vaatasin linna ja mõtlesin...see oli nagu ülihea tunne, ma ei oska seda seletada. Mõtlesin ka seda, et ma ei tahaks veel koju minna, tahaksin siia jääda. Noh, hetkel see ei ole ju loogiline ja minu tahtmised jäävadki tahtmisteks. Üht ma ütlen - ma tulen siia tagasi päris kindlasti! Ma armastan Pariisi, seda elu siin, neid inimesi...siin on üldse teistsugune võrreldes Eestiga. Inimesed on vabad, neil on täiesti suva, neid ei huvita, nad lihtsalt naudivad elu. Kurat, kuidas mulle meeldib see! Jõudsime õhtuks koitsa, Kerli tuli veel minujuurde. Ja seda ma ütlen ka, et kohati on see elu siin nagu seebiooper - igav ei ole! Siin on palju rõõmsaid, õnnelikke hetki, aga ka draamat on omajagu. Esmaspäev ehk siis eile tööle. Jah, kohe kassasse ja juba päeva algul ja juba eilsest õhtust ma teadsin, et sellest ei tule kuigi hea päev tööl. No ei tulnudki. Olingi kassas ja jälle terve päeva olin mõtetega ma ei tea KUS. Üks väike äpardus juhtus ka, aga suutsin selle ilusasti lahendada. Peale lõunat üritasime Kerilga koos meid sokutada terrassile ja muidugi saime ka, mida me tahtsime. Mingi tunni pärast tuli mu team leader ja ütles ikkagi, et pean kassasse minema. No jah, olgu siis. Pandi mind keskmisesse kassasse, kus on ALATI ropult rahvast, peale selle oli ühel pool mu lemmik inimene Agatha, kes ei saa coca valamisega isegi hakkama. Siis mul läks enesetunne halvaks, nagu paha oli olla...ilmselt sellest, et väljas oli palav, olin haige ka pluss lisaks ka soe köögiõhk. Tahtsin kassast ära minna, aga mulle öeldi, et kahjuks pole kedagi muud minu asemel kassasse panna. Kaheksast olin vaba, kuid pidin veel oma raha seal lugema ning lõpetasimegi Kerliga samal ajal poole 9 paiku. Pärast värske õhu saamist viskas ka pea selgemaks ning parem oli olla. Imaginationisse ning hiljem läksime Space'i sõitma, see oli nagu alati ülilahe! Mul ei saa sellest vist kunagi küllalt. Hiljem liitus meiega ka Liana, tegime siis veel ühe ringi Space'is. Natuke vaatasime ka paraadi, vaatasime ilutulestikku ning peale 11 läksime veel sööma. Hiljem pidime ka Sport's Bari minema, kuid sinna me ei jõudnudki. Helgie'l oli sünts, oleks tahtnud teda ikka silmast-silma ka õnnitleda. Muidu polnudki eriti tuju sinna eile õhtul minna. Siis koju ja ikka ma olin kuidagimoodi kella 4'ni üleval, ma ei tea kuidas. Igatahes täna oli ka super ilm, super päev ja mõnus oli niisama lesida ja päikest võtta...ja veini juua. Just natuke aega tegin süüa, nüüd lasen ka veiniga edasi, et õhtuks väike start sisse anda. Nimelt me lähme täna jälle Pariisi, Champs-Elysees'le ning kluppi. Homme 12:30 tööle, peab esimese rongiga koju tulema, natuke saaks magada ning jälle tööle. Pole probleemi, saab hakkama. Ok, üritan ka mingeid pilte laadida...nüüd sättima, Liana varsti siia.

Bisous,
Sandra.

No comments:

Post a Comment